
Globus – UX zkušenost na prodejní ploše
2019 – 2021
Role: UX Design manažer
www.globus.cz
Při zpětném pohledu si tohoto období cením především pro přímý přístup k zákazníkům (kdykoli) a přímý vliv na jejich každodenní nakupování a rozhodování.
Do Globusu (maloobchodní řetězec hypermarketů působící v CZ, DE, RU) jsem nastoupil s vizí vytvořit respektovanou Design funkci, která by umožnila Globusu pracovat co nejdůsledněji, nejefektivněji a nejsmysluplněji s neustálým zlepšováním zákaznické/uživatelské zkušenosti v celé škále interakcí se zákazníky. Tedy nejen v oblasti „online“ designu či digitálních rozhraní (kterých má Globus opravdu hodně), ale i v dalších oblastech, jako je úprava/návrh / ověřování celých stávajících či případně nových služeb.
Největší úspěchy:
V navrhování rozhraní (mimo další) má můj tým hotovo:
- kompletní redesign mobilní aplikace
- kompletní redesign webových stránek (koncepční)
- kompletní redesign rozhraní pokladen
- kompletní redesign skenovacích služeb
- částečné vylepšení internetového obchodu Click & Go
Co jsem se naučil nebo zažil:
- vytvoření malého a funkčního designérského týmu v „UX agnostickém“ prostředí
- naučil společnost zapojit uživatele do rozhodovacího procesu digitálních řešení (výzkum a validace)


